مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-12اقتصادي

فارس من|انتقاد از خلف وعده و گران فروشی سایپا در تحویل ساینا


مخاطبان خبرگزاری فارس عنوان کردند که شرکت خودروسازی سایپا در تحویل خودروی ساینا دوگانه خلف وعده کرده و نه تنها این خودرو را به مشتریان در موعد مقرر تحویل نداده است بلکه خودروی پیشنهادی جایگزین را نیز با قیمت گرانی عرضه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان عدم شفافیت سایپا در تحویل ساینا دوگانه سوز   از خلف وعده شرکت سایپا در تحویل این خودرو به متقاضیان و همچنین افزایش قیمت عرضه این خودرو انتقاد کردند.

  این گزارش می افزاید: متقاضیان خرید ساینا دوگانه سوز در اواخر سال گذشته و قبل از اجرای طرح عرضه یکپارچه خودرو از طریق نوبت دهی، در پیش فروش این شرکت خودرو ساز شرکت کرده اند و براساس اعلام شرکت بازه زمانی تیر تا شهریور 1402 و همچنین آبان تا اسفند 1402 برای تحویل این خودرو به مشتریان نوبت های اول و دوم پیش فروش تعیین شده است.

  به گفته متقاضیان، در زمان اجرای طرح عرضه ساینا دوگانه سوز قیمت این خودرو مشخص نبود  اما با توجه به اینکه سال گذشته قیمت ساینا حدود 170 میلیون تومان بود پیش بینی می شد که ساینا دوگانه سوز با افزایش قیمت مختصری نسبت به تک سوز به متقاضیان عرضه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|انتقاد از خلف وعده و گران فروشی سایپا در تحویل ساینا

فارس من|انتقاد از خلف وعده و گران فروشی سایپا در تحویل ساینا